Harold Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Ville du använda min ? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Eller ville du använda min wanker? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Eller ville du använda min wanker? :unsure: Amen fint! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Modyzzon är i Spanien, så han kan inte svara... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Jag tror ändå inte att han ville andvända aldrig´s wanker.... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Jag tror ändå inte att han ville andvända aldrig´s wanker.... <_<Håll käften, du måste vara en idiot på riktigt om du trodde att den var seriös. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Jag tror ändå inte att han ville andvända aldrig´s wanker.... <_<Håll käften, du måste vara en idiot på riktigt om du trodde att den var seriös. Ja! Jag är en idiot... Min pea är Idioten96Men du verkar ha lite vett i skallen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Jag tror ändå inte att han ville andvända aldrig´s wanker.... <_< Håll käften, du måste vara en idiot på riktigt om du trodde att den var seriös. Ja! Jag är en idiot... Min pea är Idioten96Men du verkar ha lite vett i skallen ;) Ne, ellerhur xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Aldrig: Får jag ha med din Wanker i mitt spel? Den var så bra gjord ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Aldrig: Får jag ha med din Wanker i mitt spel? Den var så bra gjord ;)Menar du det? (Hmm.. söker ledtrådar om löng eller inte) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Aldrig: Får jag ha med din Wanker i mitt spel? Den var så bra gjord ;)Menar du det? (Hmm.. söker ledtrådar om löng eller inte) :P Neee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 (redigerat) Aldrig: Får jag ha med din Wanker i mitt spel? Den var så bra gjord Haha visst får du det, men den är oseriös och jag kan göra mycket bättre saker. Om du inte ser vad den förestället så är den en k*k som får utlösning. Sedan så ljuger då så j*vla stort så du kan hålla käften. Jag tror ändå inte att han ville andvända aldrig´s wanker.... Håll käften, du måste vara en idiot på riktigt om du trodde att den var seriös. Ja! Jag är en idiot... Min pea är Idioten96 Men du verkar ha lite vett i skallen Ne, ellerhur xD STFU N00B Redigerat 14 Juni 2008 av Aldrig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg