DjLudde Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Jag tror ändå inte att han ville andvända aldrig´s wanker.... Håll käften, du måste vara en idiot på riktigt om du trodde att den var seriös. Ja! Jag är en idiot... Min pea är Idioten96 Men du verkar ha lite vett i skallen Ne, ellerhur xD STFU N00B NOOB... Inte N00B din NOOB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Jag tror ändå inte att han ville andvända aldrig´s wanker.... Håll käften, du måste vara en idiot på riktigt om du trodde att den var seriös. Ja! Jag är en idiot... Min pea är Idioten96 Men du verkar ha lite vett i skallen Ne, ellerhur xD STFU N00B NOOB... Inte N00B din NOOB N00B är 1337-sättet att säga NOOB. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Jag tror ändå inte att han ville andvända aldrig´s wanker.... Håll käften, du måste vara en idiot på riktigt om du trodde att den var seriös. Ja! Jag är en idiot... Min pea är Idioten96 Men du verkar ha lite vett i skallen Ne, ellerhur xD STFU N00B NOOB... Inte N00B din NOOB N00B är 1337-sättet att säga NOOB. Precis, och är man inte 1337 är man 1336=n00b så Kuddmannen kan bara hålla käften och sluta snacka så j*vla mycket skit om saker han inte har en enda j*vla aning om. Din min är full av diarré Kuddmannen. @Kuddmannen: Lär dig att stava j*vla n00b. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 (redigerat) edit: nvm Redigerat 14 Juni 2008 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 (redigerat) okej "Aldrig" låt mig gissa du är typ 11 år eller något? Jag var mognare än dig när jag var 8... Fattar inte varför sånna som du och Kazar (eller f*an vad han heter) ska peta på alla som vill få något gjort, vill ha hjälp etc. Fattar inte att sånna som ni får vara kvar här på fuska.se On Topic: du kan få använda några av mina tränare om du ska ha det. Redigerat 14 Juni 2008 av IngweCalanor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 (redigerat) okej "Aldrig" låt mig gissa du är typ 11 år eller något? Jag var mognare än dig när jag var 8... Fattar inte varför sånna som du och Kazar (eller f*an vad han heter) ska peta på alla som vill få något gjort, vill ha hjälp etc. Fattar inte att sånna som ni får vara kvar här på fuska.se On Topic: du kan få använda några av mina tränare om du ska ha det. om dem får vara här borde vi få vara här. ps. det här spelet kommer inte bli klart Redigerat 14 Juni 2008 av Khazar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Asså kan du sluta säga så. Du vet ju F*n inte om det blir klart eller inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 okej "Aldrig" låt mig gissa du är typ 11 år eller något? Jag var mognare än dig när jag var 8... Fattar inte varför sånna som du och Kazar (eller f*an vad han heter) ska peta på alla som vill få något gjort, vill ha hjälp etc. Fattar inte att sånna som ni får vara kvar här på fuska.se On Topic: du kan få använda några av mina tränare om du ska ha det. om dem får vara här borde vi få vara här. ps. det här spelet kommer inte bli klart Vilket spel som helst kan bli "klart" hur fort som helst.Det som egentligen spelar roll är hur bra det är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Faktiskt så tror jag inte heller att detta spelet kommer bli klart. men borde inte tracka på folk bara för att man tycker att de de gjör är dåligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Ja men jag säger bara som det är man vet aldrig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 NÄ så är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 okej "Aldrig" låt mig gissa du är typ 11 år eller något? Jag var mognare än dig när jag var 8... Fattar inte varför sånna som du och Kazar (eller f*an vad han heter) ska peta på alla som vill få något gjort, vill ha hjälp etc. För att de tror att de är så j*vla märkvärdiga och kaxar med alla, medans de i verkliga verket är en bunt n00bs som inte ens kan koda själva. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg