Hoppa till innehåll

Förbättra Fps I Spel


Gäst GNR

Rekommendera inlägg

jag vill ha bättre FPS när jag lirar BFV. dels för jag bara har runt 20-30 när jag spelar BFV. -dåligt för att vara en stationär dator. felet ligger nog i moderkortet att grafik-kortet sitter ihop, eller om det var ihopbyggt(kommer inte ihåg vad det heter). så jag vill ha bättre FPS på ett enkelt sätt, vore snällt om ngn kunde hjälpa eller ge tips hur man får bättre FPS...

/GNR

Redigerat av GNR
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är grafikkortet byggt på moderkortet? Använder du ett internt grafikkort på en stationär? xD

vet inte xD!! det är det som jag vill ha hjälp med... men jag hadde papper på datorn men dom är borta -.-,,
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har förmodligen ett intergrerat grafikkort och det är inte gjort för spel, om du vill ha bättre fps kan du dra ner på inställningarna eller köpa ett "riktigt" grafikkort :)

tackar för ditt braiga svar :) tackar då vet jag iaf vad jag ska göra..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tänk på att kolla om din dator har PCI-E och hur mycket ström den har innan du köper ett nytt grafikkort, jag gissar att din dator har 250W och då finns det bara jättedåliga grafikkort att köpa :( men börja med att ändra inställningarna, du behöver inte köra på max skärmupplösning heller, det gör rätt så stor skillnad

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tänk på att kolla om din dator har PCI-E och hur mycket ström den har innan du köper ett nytt grafikkort, jag gissar att din dator har 250W och då finns det bara jättedåliga grafikkort att köpa :( men börja med att ändra inställningarna, du behöver inte köra på max skärmupplösning heller, det gör rätt så stor skillnad

ok :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...