Gäst GNR Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 (redigerat) japp. jag vill byta min avtar på min clans sida. men när jag trycker på bläddra>upload, så händer det inget. vet ngn vad det är fär fel? jag har testat med olika filtyper osv men jag hittar inte felet.. /GNR Redigerat 5 Juni 2008 av GNR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Det har varit lite problem med det, när du har laddat upp den, uppdatera sidan, Ctrl+f5. Då borde det fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GNR Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 (redigerat) Det har varit lite problem med det, när du har laddat upp den, uppdatera sidan, Ctrl+f5. Då borde det fungera.f*n kan inte ladda upp denna bild ;( kan ngn göra om formatet? till jpg eller bmpnamnlös.bmp Redigerat 6 Juni 2008 av GNR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 den är bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GNR Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 den är bmpja förlåt. inte bmp ska det vara. gör den till jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Det är ju bara att öppna den i MSPaint, klicka på Spara som och sen .JPG. Det borde du kunna göra själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Men oftast så ska xfire formatera om filen till jpeg när man lägger upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GNR Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 FIXAT½!!!"!!#!#E#!#%&()=```?=)(/&%¤# Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.