Gäst GNR Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Skrivet 5 Juni 2008 (redigerat) japp. jag vill byta min avtar på min clans sida. men när jag trycker på bläddra>upload, så händer det inget. vet ngn vad det är fär fel? jag har testat med olika filtyper osv men jag hittar inte felet.. /GNR Redigerat 5 Juni 2008 av GNR Citera
Raptomex Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Skrivet 6 Juni 2008 Det har varit lite problem med det, när du har laddat upp den, uppdatera sidan, Ctrl+f5. Då borde det fungera. Citera
Gäst GNR Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Skrivet 6 Juni 2008 (redigerat) Det har varit lite problem med det, när du har laddat upp den, uppdatera sidan, Ctrl+f5. Då borde det fungera.f*n kan inte ladda upp denna bild ;( kan ngn göra om formatet? till jpg eller bmpnamnlös.bmp Redigerat 6 Juni 2008 av GNR Citera
Gäst GNR Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Skrivet 6 Juni 2008 den är bmpja förlåt. inte bmp ska det vara. gör den till jpg Citera
Garone Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Skrivet 7 Juni 2008 Det är ju bara att öppna den i MSPaint, klicka på Spara som och sen .JPG. Det borde du kunna göra själv. Citera
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Skrivet 7 Juni 2008 Men oftast så ska xfire formatera om filen till jpeg när man lägger upp den. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.