Hoppa till innehåll

Vad Är Detta Med Internet?

Gäst GNR

Rekommendera inlägg

Vet inte riktigt, men jag rekommenderar att du använder Firefox. Mycket bättre :)

jo, men jag är inte den typen som gillar/Orkar ladda ner sånt bara för att det finns puckon som trycker hej villt och får massa skit virus på sin dator. jag har kört med Explorer i över 2 år och inte haft ett enda prob tills nu.

så lite hjälp tack :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet inte riktigt, men jag rekommenderar att du använder Firefox. Mycket bättre :)

jo, men jag är inte den typen som gillar/Orkar ladda ner sånt bara för att det finns puckon som trycker hej villt och får massa skit virus på sin dator. jag har kört med Explorer i över 2 år och inte haft ett enda prob tills nu.

har detta heänt innan och du borde tästa opera eller FF och se om det händer där med

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har detta heänt innan och du borde tästa opera eller FF och se om det händer där med

vad är opera och FF för ngt. och nej det har inte hänt innan.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

GNR, Din webläsare verkar ha problem att öppna Fuska.se.

IE7 har haft problem förr, använd firefox det fungerar bättre & är säkrare.

GNR* Testa att uppdatera, Ctrl+f5.

f*n vad du kan <3 dig asså !! :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...