Gäst GNR Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 vrf kommer denna upp på nästan varenda gång?? är det ngt med internet? eller kommer det upp så för er XP annvändare också? FAN.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 (redigerat) Vet inte riktigt, men jag rekommenderar att du använder Firefox. Mycket bättre :) Redigerat 5 Juni 2008 av Plopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GNR Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Vet inte riktigt, men jag rekommenderar att du använder Firefox. Mycket bättre :)jo, men jag är inte den typen som gillar/Orkar ladda ner sånt bara för att det finns puckon som trycker hej villt och får massa skit virus på sin dator. jag har kört med Explorer i över 2 år och inte haft ett enda prob tills nu.så lite hjälp tack :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Vet inte riktigt, men jag rekommenderar att du använder Firefox. Mycket bättre :)jo, men jag är inte den typen som gillar/Orkar ladda ner sånt bara för att det finns puckon som trycker hej villt och får massa skit virus på sin dator. jag har kört med Explorer i över 2 år och inte haft ett enda prob tills nu.så lite hjälp tack :D har detta heänt innan och du borde tästa opera eller FF och se om det händer där med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GNR Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Vet inte riktigt, men jag rekommenderar att du använder Firefox. Mycket bättre :) jo, men jag är inte den typen som gillar/Orkar ladda ner sånt bara för att det finns puckon som trycker hej villt och får massa skit virus på sin dator. jag har kört med Explorer i över 2 år och inte haft ett enda prob tills nu. så lite hjälp tack :D har detta heänt innan och du borde tästa opera eller FF och se om det händer där med vad är opera och FF för ngt. och nej det har inte hänt innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Opera och FF(Firefox) Är Webbläsare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Där är inga virus i FF. Jag använder det. Själv tyckte jag IE (Internet Explorer) var bättre innan, men nu när jag kör med FF så tycker jag det är bättre. Jag har båda, men använder bara FF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 GNR, Din webläsare verkar ha problem att öppna Fuska.se. IE7 har haft problem förr, använd firefox det fungerar bättre & är säkrare. GNR* Testa att uppdatera, Ctrl+f5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GNR Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 GNR, Din webläsare verkar ha problem att öppna Fuska.se. IE7 har haft problem förr, använd firefox det fungerar bättre & är säkrare. GNR* Testa att uppdatera, Ctrl+f5. f*n vad du kan <3 dig asså !! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.