Gäst EDOBEM Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Skrivet 6 Juni 2008 (redigerat) Var hittar man Shadowrend och Chillrend ? OBS Spelet är oblivion. Redigerat 6 Juni 2008 av EDOBEM Citera
Garone Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Skrivet 6 Juni 2008 (redigerat) Chillrend får man som quest reward när du hjälper Valus Odiil ( tror det är hans namn ) och hans söner att rädda deras farm från att bli övertagen av Goblins i questen 'Killing Fields' i Chorrol. ( Valus befinner sig i The Gray Mare ) Shadowrend får du igenom att göra Mainquestet i Shivering Isles. När du är på Symbols of Office delen och når Grove of Reflection kommer du att få slåss mot en klon av dig själv. När du dödar klonen tappar han Shadowrend. ( Shivering Isles krävs för Shadowrend. ) Redigerat 6 Juni 2008 av Garone Citera
ThinkAboutIt Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Skrivet 6 Juni 2008 Lite offtopic, men Garone du kan ju typ allt om Oblivion. :P Citera
Garone Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Skrivet 6 Juni 2008 Nja, Famine kan mycket mer. Men jag har spelat över 430 Timmar så jag borde ju kunna lite iallafall. Citera
Gäst EDOBEM Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Skrivet 6 Juni 2008 Chillrend får man som quest reward när du hjälper Valus Odiil ( tror det är hans namn ) och hans söner att rädda deras farm från att bli övertagen av Goblins i questen 'Killing Fields' i Chorrol. ( Valus befinner sig i The Gray Mare ) Shadowrend får du igenom att göra Mainquestet i Shivering Isles. När du är på Symbols of Office delen och når Grove of Reflection kommer du att få slåss mot en klon av dig själv. När du dödar klonen tappar han Shadowrend. ( Shivering Isles krävs för Shadowrend. ) Har gjort questen med Chillrend och en av hans söner dog, så jag fick ingen reward :/ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.