Gäst 0012 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 ta sapphire dem har starkare pokemon att fånga har bättre legendariska pokemon kyogre är starkare en grodoun o sapphire har coolare legendarisk pokemon coolare framsida på fodralen grymare pokemon den e tuffare dem säger sapphire e mest solda av ruby o sapphire den e mest solda versonen av dem båda jag coolar på br-leksaker hur mycket den kostar så går jag till ebgames sen kommer jag tillbaka o ser nån har köpt sapphire med inte ruby men nåra bryr sig inte det är inte så stor skilnad men versonerna på pokemon spelen men jag tog sapphire heja heja heja !! pokemon sapphire !!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mudkipguy Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 ta sapphire för det är bättre legendariska på det 8) :D :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 ta båda istället för ett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 det är slöseri med pengar att köpa båda men jag gör altid så köper en som inte e special verson o en som e special verson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 ja så kan man ju också göra goldenmew kan du hjälpa mig med ruby??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 ja jag hjälper alla adda mig på msn så kan jag hjälpa dig bättre men vad vill du ha hjälp med :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Girl Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Ja har båda och ja tycker absolut att du ska köpa sapphire. de e bättre och starkare pokemon!! men vi kan adda varann på msn om du vill! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag tycekr du ska köpa Pokemon Sapphire för Kyogre är starkare än Groudon och det finns andra bättre Pokmon på det.Och om du behöver hjälp kan du adda mig på msn [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Pokemon ruby :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kan ruby Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 ruby jag har båda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kan ruby Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 ruby jag har båda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 (redigerat) sapphire (safir) e ballare och har starkare pokemon och kyrurge e bättre och snyggare än den andra och den latios (eller latias jag vet inte vilken pokemon som e till sapphire :lol: ) e sötare :D. men det spelar nästan ingen roll för det e nästan ingen skilnad för utom att det e kanse 10 pokemon som inte finns på ruby men på sapphire ,och kanse 10 pokemon som finns på ruby men inte på sapphire Redigerat 9 Februari 2004 av pontus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg