Gäst Aso100 Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 (redigerat) Hej! jag har bildat ett team som heter " ZzZ TeaM " och det handlar om programmering, ifall du har frågor så posta här men läs dessa frågor här nere innan du postar. Vad måste jag kunna för att vara med i teamet? du måste kunna Engelska och sen måste du kunna en av dessa språk: c++ , visual basic , visual basic.net Vad Handlar Teamet om? Vi Programmerar olika slags program så jag tänkte att vi alla kunde programmera tillsammans och bilda ett team. Jag vill vara med i teamet, vad ska jag göra? skicka ett pm till mig och skriv det du kan och att du vill vara med i teamet. Medlemmar: Vitdom ( C++ Programmerare ) Aso090 ( Visual Basic Programmerare ) Thedarkelf ( VB.NET, VB.NET, Och C++ Programmerare) Inflame ( C++ Programmerare ) Redigerat 9 Juni 2008 av Aso100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Grupp ForuM: http://www.fuska.se/grupper/start.php?id=396 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 (redigerat) Du kanske skulle kunna skriva att jag kan lite C++ då jag pluggat halva C++ B kursen. Redigerat 7 Juni 2008 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 är lungt med :) fasst jag är ganska mycket nybörjare när det gäller C++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.