Shadowman Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 ja,den tredje äger :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Shit, den tredje måste jag pröva. =D Ingen som har provat än? :P Jag har inte hunnit spela.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 12 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Jag provade. Jag kom upp på ön (det var svårare än jag trodde) men jag kom inte in på nytt varv när jag körde runt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Jag provade. Jag kom upp på ön (det var svårare än jag trodde) men jag kom inte in på nytt varv när jag körde runt... f*n. DÅ kanske det är en bugg de har fixat.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Jag provade. Jag kom upp på ön (det var svårare än jag trodde) men jag kom inte in på nytt varv när jag körde runt... f*n. DÅ kanske det är en bugg de har fixat.. :/ Kan de fixa det när de har sålt spelet? Det visste inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 14 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 (redigerat) Omöjligt är det ju inte, internet (och WiiConnect24) finns ju. EDIT: Men jag tror inte att de har fixat det, eftersom att världsmästaren hade en tid på ca 20 sekunder senast jag kollade. EDIT2: De har visst lagt till "annotations" på videon, så jag ska nog gå och prova igen nu... EDIT3: NY GLITCH!!! (eller snarare ett hack) Ska lägga upp video strax. EDIT4: Videon blev urkass, ska försöka få en bild... EDIT5: Här är bilderna! EDIT7 (tog bort EDIT6): Film uppe! ihack_you.wmv Redigerat 14 Juni 2008 av JosJuice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Mystiskt filnamn på filmen du bifogade ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 14 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Föraren hette ju så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmashDragon Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 WHOOOO! Jag har lyckats med glitch nummer 3! :lol: Om ni har addat min fc så kan jag skicka mitt spöke till er! Ja, glitchen funkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 På nummer tre ska man ha manual då elr? SmasDragon: Hur lyckades du??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Man måste se till att hålla sig ute i kanterna på varven annars räknar den inte. Jag har problem med att komma upp bara... :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Samma här xD, kom upp på ett sätt fast amn måste åka ett varv först, o spara på svamparna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.