VanHooters Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 (redigerat) Skriv gärna in vilken du tycker är; Sötast? Coolast? Snyggast som shiny? Starkast? Snyggast? Har det bästa namnet? Tuffast? Onödigast? Fulast? Roligast att spela med? Totala Favorit? Spamma inte sönder allt helt och håll er till ämnet! Redigerat 7 Juni 2008 av Modyzzon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Sötast:Wynaut Coolast:Munchlax Snyggast som shiny:Darkrai Starkast:Machamp Snyggast:??? Har det bästa namnet:Rayquaza Tuffast:Gyarados Onödigast:Porygon Totala Favorit:Wynaut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 6 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 (redigerat) Ah, I see. Här är mina; Sötast: Finneon Coolast: Lumineon Snyggast som shiny: Lumineon Starkast: Graveler, har en grym styrka om man tränar den rätt :) Snyggast: Lumineon Bästa namnet: Darkrai Tuffast: Qwilfish :) :) Onödigast: Bidoof Total Favorit: Pelipper :D Jag gillar vatten. =D Redigerat 8 Juni 2008 av Modyzzon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 (redigerat) Så här tycker jag: Sötast: Shuppet Coolast: Gengar Snyggast som shiny: Charizard Starkast: Tyranitar Snyggast: Weaville Har det bästa namnet: Blaziken Tuffast: Scizor Onödigast: Shedinja Totala Favorit: Munchlax Redigerat 7 Juni 2008 av Kuddmannen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Sötast: Vulpix Coolast: Roserade Snyggast som shiny: Vet inte Starkast: Arceus Snyggast: Milotic Har det bästa namnet: Bonsly Tuffast: Golem Onödigast: Magikarp Totala Favorit: Rattata Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 7 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Jag har ändrat första inlägget lite grann, har lagt till två saker till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Sötast: Shuppet Coolast: Gengar Snyggast som shiny: Charizard Starkast: Tyranitar Snyggast: Weaville Har det bästa namnet: Blaziken Tuffast: Scizor Onödigast: Shedinja Fulast: Magikarp Roligast att spela med: Blissey Totala Favorit: Munchlax Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 7 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 (redigerat) Här är mina; Sötast: Finneon Coolast: Lumineon Snyggast som shiny: Lumineon Starkast: Graveler, har en grym styrfka om man tränar den rätt Snyggast: Lanturn Bästa namnet: Lanturn Tuffast: Qwilfish :) :) Onödigast: Bidoof Fulast: Bibarel Roligast att spela med: Lanturn Total Favorit: Pelipper :D Redigerat 7 Juni 2008 av Modyzzon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Sötast: Shinx Coolast: Lucario Snyggast som shiny: Luxray Starkast: Luxray Snyggast: Milotic Bästa namnet: Luxray Tuffast: Luxray Onödigast: Ingen X.x Fulast: Heatran Roligast att spela med: Mewtwo Total Favorit: Luxray Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 (redigerat) Skriv gärna in vilken du tycker är; Sötast?pikachu Coolast?pikachu Snyggast som shiny?mew =) Starkast?arceus Snyggast?pikachu Har det bästa namnet?pikachu Tuffast?....mewtwo Onödigast?alla har ett syfte Fulast?electrabuzz Roligast att spela med?charmander Totala Favorit?PIKACHU Spamma inte sönder allt helt och håll er till ämnet! HÄR ÄR MINA Redigerat 8 Juni 2008 av jirachi22 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 8 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Skriv gärna in vilken du tycker är; Sötast?pikachu Coolast?pikachu Snyggast som shiny?mew =) Starkast?arceus Snyggast?pikachu Har det bästa namnet?pikachu Tuffast?....mewtwo Onödigast?alla har ett syfte Fulast?electrabuzz Roligast att spela med?charmander Totala Favorit?PIKACHU Spamma inte sönder allt helt och håll er till ämnet! HÄR ÄR MINA Det handlar om vad du själv tycker, du vet. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Skriv gärna in vilken du tycker är; Sötast?pikachu Coolast?pikachu Snyggast som shiny?mew =) Starkast?arceus Snyggast?pikachu Har det bästa namnet?pikachu Tuffast?....mewtwo Onödigast?alla har ett syfte Fulast?electrabuzz Roligast att spela med?charmander Totala Favorit?PIKACHU Spamma inte sönder allt helt och håll er till ämnet! HÄR ÄR MINA Det handlar om vad du själv tycker, du vet. :) ja men jag tycker inte att någon är onödig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg