Hoppa till innehåll

Nazistfamilj


Gäst Aldrig
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Mindtwistah

Idioter. -.- Den "vita människan" är inte från amerika heller, f*n jag blir så förargad på sånna korkade personer.

Varför kallar du dom idioter för? Alla har väll rätt till sina åsikter.

Dom har väll full rätt med att vara rasister.

 

Logfan@

Du verkar vara efter, Hitler var ingen idiot, han var en mycket smart männsika under 2:a världskriget, tack vare han så kunde dom dominera under 2:a världkriget, Logfan dra till skolan och läs lite historia innan du öppnar din lilla mun.

Du är bara 11 år, du vet vet nog inte ens vem han var.

 

Och en sak till, varför reagera alla på att judar gasades ihjäl? So what, han gasade, Amerikas sprängde 2 atombomber i Japan och slaktade en hel del.

 

Är ej nazist eller rassist, blir bara trött på alla som går efter grupptryck.

 

 

Håller helt med, jag är inte heller rasist eller nazist men jag anser att alla har rätt till sina åsikter. Man måste lära sig acceptera andra hur illa det än kan vara. Är man så mycket bättre än en nazist om man själv går runt och hatar dem. Så länge det inte går överstyr och slutar i våld eller andra olagligheter (fysiska olagligheter) så tycker jag man ska få tycka vad man vill, även om jag och flera andra tycker nazister har dåliga åsikter.

 

Dem säger att "Negrarna och Judarna ska tillbaka till sina egna land" och ni säger att dem har rätt. Då har ni ju inte tänkt på att dem vita är precis lika mycket utlänningar i USA som dem svarta och judarna. Om någon är landets "urinvånare", som ska ha rätt att säga "Ni ska tillbaka till era egna land", så är det indianerna.

 

Jag ser inga negrar eller judar, jag tänker inte på sånt när jag dömmer någon person- Speciellt inte religion, det är ju bara löjligt.

Människor är människor och vi borde vara enade som ett folk istället.

 

Med "Negrar" och "Judar" så quota jag bara rasisterna, och "talade deras språk" om du förstår vad jag menar :P

 

 

Vad får man om man hänger upp 100 judar på en vägg?

 

 

Judisolering! (Ljudisolering)

 

HAHAHAHAHHAAHA, FUCKIN HILLARIOUS!

XDDDDDDD AHHAHAHAHAHAHAHAHA!! :lol: :lol: :lol: :lol:

 

Jag är inte rasistisk eller så, har inget emot judar heller, men det där var ju skitkul xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Virus@ Du kan ju knappast läst om detta för att även om Hitler var super intelligent så skulle han aldrig stå emot USA i längden, han skulle aldrig ha chansen att erövra USA.

Att vara smart hjälper inte mot en övermäktig fiende. Hur smart man än är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...