Firecracker Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 (redigerat) Är det någon som har en Trial key/buddykey till Guild Wars som jag kan få? Om du har det så skicka den via PM Redigerat 8 Juni 2008 av Firecracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 EDIT: Denna tråd kan nog räknas som snack om piratkopiering o.s.v. Så någon modde kan väl kanske låsa tråden åt mig? Nädå finns så kallade buddykeys så ens vänner kan testa spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 8 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Ok, bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Kan se om jag kan hitta något i spelhyllan till dig om du vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 8 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 jo, gör gärna det. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.