xSaaamii Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Annars så är det ju bara att fråga henne istället för att starta en tråd. Han ville ju ha Fm och Fr därför startade han en tråd istället för att skicka Pm. Och efter som att gåtan är löst är det väl ingen annledning tilll att ha kvar tråden så får väl be någon moderator eller admin låsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Precis som Simple och Draghon skrivit, jag avsade mig moderator platsen för att jag är inte tillräckligt aktiv och har/hade inte tid med att sitta så mycket som det krävs av en bra mod. Med tanke på sommarlov nu och början av gymnasium efter det. (: Som tidigare skrivit, gåtan löst så tråden är onödig. (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Precis som Simple och Draghon skrivit, jag avsade mig moderator platsen för att jag är inte tillräckligt aktiv och har/hade inte tid med att sitta så mycket som det krävs av en bra mod. Med tanke på sommarlov nu och början av gymnasium efter det. (: Som tidigare skrivit, gåtan löst så tråden är onödig. (; Jag skrev faktiskt det först :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.