WASD Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 (redigerat) Jag rekomenderar Sony Ericsson, 90% av min skola har det... Har själv haft en K700i i 3 år och jag tänker aldrig köpa en ny om den inte går sönder heltDet beror på att du går i svensk skola.. Mer än 90% har Nokia i min.. Eftersom jag går i finsk skola ;o K700i.. Jag kollade lite info om den på olika sidor, verkade helt bra. Men fick inte fram vilka bildformat den kan visa.. Svar? Ta du en Nokia då :) jag tror inte man kan köpa K700 i affär längre för den är gammal, och den kan visa .jpg och .gif och säkert .png men vad spelar det för roll? Jag har Sony Ericsson för att jag gillar det, inte för att alla andra har det Redigerat 9 Juni 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 9 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 (redigerat) Jag ska försöka tvinga min mamma att föra mig till stan och till någon telefonbutik och fråga där ;) Jag tror det skiftar mest åt k700i.. Beroende på pris förståss Redigerat 9 Juni 2008 av Strato Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.