Hoppa till innehåll

Growla!


Gäst Logfan
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 165
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Logfan

Ja, men då kommer det ta lite mer tid!

 

Förvänta inte er för mycket bara!

Det gör vi inte heller. För om du blir hes så gör du som sagt fel och då brukar det inte låta så bra för de flesta.

 

Dem 2 första låtarna går hur bra som helst, men sen så brukar jag bli lite hes..

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, men då kommer det ta lite mer tid!

 

Förvänta inte er för mycket bara!

 

Det gör vi inte heller. För om du blir hes så gör du som sagt fel och då brukar det inte låta så bra för de flesta.

 

Dem 2 första låtarna går hur bra som helst, men sen så brukar jag bli lite hes..

 

Ja, precis. Du gör fel: Men jag kan inte klandra dig, det är inte direkt lätt. Jag håller själv på att lära mig och det är svårt att få till det ordentligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjena.

Undrar om det är någon här som är bra på att growla?

 

Själv är jag jäkligt bra men har hållt på med det i ett år nu.

Vad tycker ni om growl?

 

Själv tycker jag att det är ett coolt sätt att sjunga på!

Är du bra enligt dig, eller har du growlat för någon och visat upp vad du kan och att någon sagt att det var bra?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Logfan

Jag och min polare growlar båda så vi brukar lyssna på varandra och han säger att det låter bra så jag får väl lite på han :D

 

Det låter inte så djupt, men jag tränar på det, kollar dagligen på Corpse grinders lektioner för att se!

Redigerat av Logfan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Logfan

Tjena.

Undrar om det är någon här som är bra på att growla?

 

Själv är jag jäkligt bra men har hållt på med det i ett år nu.

Vad tycker ni om growl?

 

Själv tycker jag att det är ett coolt sätt att sjunga på!

Är du bra enligt dig, eller har du growlat för någon och visat upp vad du kan och att någon sagt att det var bra?

 

 

Man kan inte träna rösten djupare, utan det kommer med åren.
Nej, men jag försöker att få rösten att låta mer stark (Fattar ni?)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ptja, jag kan väl growla lite halvt... inte världens bästa growl kanske, men vafaan...

 

sen går det väl att growla när man är 11 antar jag, en kompis började med det i den åldern ungefär tror jag, han har dock lagt av nu, blev stekare istället, men han lätt hyffsat, men han growlade från 11/12-18 år åldern och lät inte lika bra som annat folk, så att du är "jäkligt bra" tvivlar jag på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Logfan

Ptja, jag kan väl growla lite halvt... inte världens bästa growl kanske, men vafaan...

 

sen går det väl att growla när man är 11 antar jag, en kompis började med det i den åldern ungefär tror jag, han har dock lagt av nu, blev stekare istället, men han lätt hyffsat, men han growlade från 11/12-18 år åldern och lät inte lika bra som annat folk, så att du är "jäkligt bra" tvivlar jag på.

Jag överdrev nog lite där, skulle kunna ändra till bra.

 

Min mick vill inte funka nu men försöker fixa den!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...