yoshi_power Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Hej jag har nyss fått en Riolu ur ett egg och undrar:hur får jag den att bli glad lätt? den e "Highly Persistent"(stavning) och den "Happily eats anything" så..har ni något tips pm hur jag får den att bli glad? gärna glad för snabba svar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Det är bara att slåss med den =) min utveckladen i lvl 22 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 gå runt med den mkt och lförsök att inte låta den dö. låt den vara först i ditt party. och strid med den lite :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 8 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 har stridit med den i mer än 1 timme -.- och Poéken visar ett LITET hjärtna fortfarande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 gör några poffins, finns inget mer du kan göra än det, gå och forstätta strida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 kan man kolla hur mkt glada dom är :huh: hur???? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 8 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 efter att du har klarat 5 gym(tror ajg det va) så pratar du med Pokétch chefen i Jublife city Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Ge den typ 10 vitaminer , poffins och battla med den Ända sättet :P Tog ungefär 2dar för min togepi att bli glad och utvecklas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 10 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Vitaminer!? menar du protein,iron och sånt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Vitaminerna är protein, iron och Calcium mm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 10 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 ok... tack,har fick Lucario nyss :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Grattis, vilken lvl utvecklades den? Min utvecklades i lvl 16 =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg