xSaaamii Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Hejsan, Jag har gjort en ny Karaktär på Oblivion. Det är en DarkElf, Efter som att darkelfes är bra på Destructon magic och kan sumona spöken och har väldigt hög blade skill så undrar jag vilket Birthsign och vilken Ras jag skall vara. Altså om jag skall vara Warrior eller något annat? Är det någon som har förslag på vilka som skulle passa bäst till min Darkelf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Gör en custom klass och anpassa birthsign efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 9 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Okej, men finns det inga färdiga som skulle passa tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Färdiga Klasser är rätt tråkiga, tycker jag. Känns mycket mer personligt att göra en egen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 9 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 (redigerat) Okej hur gör jag en egen då ? Redigerat 9 Juni 2008 av 9400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 ..Tryck på X när du får välja klass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 håller helt med dej, jag föredrar färdiga klasser, du ska nog ta night blade, den passar in på det.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 9 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Okej, Är det ras eller birthsign? och vet du om det finns någon ras som är bra på destruction magic och att sumona monster och spöken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Dark elfs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 10 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Så, Jag gjorde en Custom klass och använde " The sign " Som birthsign :) Så nu är jag Darkelf,Destroyer Born under The Sign Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Så, Jag gjorde en Custom klass och använde " The sign " Som birthsign :) Så nu är jag Darkelf,Destroyer Born under The Sign Dåligt val av birthsign, må jag säga. The Thief, the Warrior eller the Mage ska man alltid välja . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 (redigerat) Han kan ju alltid byta vid en sån där sten. Platserna där Thief, Warrior och Mage stenarna finns: Mage - Norr om 'Silverfish River'. Karta Thief - Utmed vägen som leder från Imperial City till Bruma, en liten bit in mot öst i skogen. Karta Warrior - En bit nordväst från Ayleid ruinen Silorn. Karta Källa: uesp.net Redigerat 10 Juni 2008 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.