Windnoob Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Tjena. Jag har nyss kollat runt på blocket, tradera, ebay om spelet Rockband. Anledningen till att jag gör denna tråd är för en fråga. Kommer rock band komma till Sverige? Isåfall, release datum? När jag kollade på t ex tradera fanns det bara till NTSC- konsoler, dvs amerikanska. Och de flesta i Sverige har ju PAL. :) tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 23 augusti har jag för mig att det kom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Kommer det till Ps2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 9 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 det finns redan för ps2 :P¨ tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Kan man köpa Rock Band PAL-versionen redan? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 9 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Den finns inte =( Bara i NTSC format Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 OK, trodde du menade att det fanns i PAL-versionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 men synd att man inte kan vara spela online även om man har internet på rockband. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 9 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Kan man inte spela online med ps3/xbox360 live? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 E de inte de som är en av de stora grejjerna med spelat? Just att man kan spela online mot andra "band"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 10 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Kanske det jag vet inte ja har inte ens det:P jag vill ha det så mycket!! jag har redan guitar hero 3 och det ÄGER! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 E de inte de som är en av de stora grejjerna med spelat? Just att man kan spela online mot andra "band"? hur skulle man då spela mot andra band? mest poäng i samma låt eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg