w4nkarN Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Yo. Jo jag letar efter ett program så man kan remixa låtar, te.x lägga in lite nice fjårtizdunkk. Det ska helst vara gratis och helst oavancerat. pl0x help Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Virtual DJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 9 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Ska kolla upp detdära imorgon. Jag har hört att vissa har rekomenderat något såndant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Prova Audacity, gratis och lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2BH Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Virtual DJ är inte ett program där du remixa (producerar) låtar utan ett program där det får dig till att bli en ja exakt vad namnet säger, en virtuell dj. ett utav dem sämsta VDJ programmen där ute. Vill du ha något som är gratis så har du FastTracker, BuzzTracker. Men om du laddar ner saker så finns ju Fruity Loops, Cubase, Sonar, Reason, Nuendo och massa mer. enklast att börja med är nog Fruity Loops. sedan avancera om du har intresse för det till Cubase/Sonar eller skaffa mac och börja med Ableton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 10 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Jag vill inte göra egna låtar, bara gör om låtar. Tack för tipsen, jag ska kolla det senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 (redigerat) Jag vill inte göra egna låtar, bara gör om låtar. Tack för tipsen, jag ska kolla det senare. då ska du prova Audocity, jag brukar säga att det är som Paint men med musik :) Sedan finns det mer avancerade program till musik precis som med avancerade program till bildredigering än Paint Och så är det gratis :) Redigerat 10 Juni 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 10 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Länk pl0x. Jag hittar det inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 oj stavade fel det ska vara Audacity http://audacity.sourceforge.net/download/ vanligtvis brukar jag skicka länkar till google där jag sökt men jag skickar riktiga länken direkt nu^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2BH Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Jag vill inte göra egna låtar, bara gör om låtar. Tack för tipsen, jag ska kolla det senare. Om jag fattar det rätt vill du alltså bara bli en till "Dj Shrek, eller Dj Zitkus" isf så funkar traktor dj, virtual dj eller något annat barn program. För att göra om låtar enligt termen så innebär det att göra om låten inte använda sig av samma sak men pitcha upp och flytta runt etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 10 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Men lol, jag har inte nämnt att jag ska bli DJ? Jag vill bara remixa låtar så dom får lite Fjårtizzdunk i några låtar till mig och några polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2BH Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Men lol, jag har inte nämnt att jag ska bli DJ? Jag vill bara remixa låtar så dom får lite Fjårtizzdunk i några låtar till mig och några polare Då innebär det att du gör om en låt, det kan du bara göra med sequencers, och då är nog Fruity Loops enklast för dig. eller kanske Dance Ejay 6, beroende på din engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.