krakenskaka Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Nån som vet vad ett spel heter? Jag kommer ihåg att man spelade som en pingvin och från början så rullade ner för en backe, sen hoppade man också skulle man klicka på shift eller vad det var så började man att flyga, man skulle också flyga runt alla hinder för att komma till ett hål i slutet som man skulle träffa, för att träffa hålet så skulle man flyga över det o klicka shift igen så rullade pingvinen ihop sig till en boll, man laddar ner det här spelet och det är i 3D och man spelar mot varandra online. Nån som vet namnet? ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 kan det vara Club Penguin? jag har aldrig provat det själv men det är typ det ända pingvin spelet jag känner till? http://www.clubpenguin.com/ Det kan också ha varit Yeti Sport, googla på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.