DonaldDuck Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 (redigerat) vilken av dessa kameror filmar mitt ds bäst?( inte reklam alls....) alltså vilken har bäst kvalié Redigerat 10 Juni 2008 av jirachi22 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Det är youtube, herregud. Båda suger lika mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 10 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Vad? men någon av dem msåte ju ha bättre kvalité Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Båda är så värdelösa att det är svårt att avgöra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 10 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 *suck* menar du då vad den filmar? jag vill veta vilken som har bäst kvalité..någon måste ju vara bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 jag menar att kamerorna du filmar med är värdelösa. Och man ser så dåligt på båda av dom så att det spelar ingen roll vad du väljer. Det blir lika dålig ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 10 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 ._. men jag har bara de två.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Ungefär lika dålig .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 10 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Jag bryr mig inte om den ena bara är 0.0001 % bättre jag vill ändå veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Den övre då, men endast pga att den visar mindre av spelskärmen och mer av det andra, som inte ser lika crappy ut. Men skaffa en kamera med fokus ffs xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Den övre är bättre, men de är båda väldigt dåliga. Testa att flytta på kameran tills det ser någorlunda bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Hrudå flytta? jag vill ju att den ska filma hela ds:et och det gör ju båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.