Gäst Plopp Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Jag använder windows media player i vista men problemet är att den är skitseg när man spolar frammåt. I XP fungerade allt perfekt. Någon som vet hur man fixart? Har ni förslag på någon annan mediaspelare som är bra och enkel. Jag provade Winamp, men det var för mycket skit på den. Vet ni några andra bra i så fall? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Jag använder windows media player i vista men problemet är att den är skitseg när man spolar frammåt. I XP fungerade allt perfekt. Någon som vet hur man fixart? Har ni förslag på någon annan mediaspelare som är bra och enkel. Jag provade Winamp, men det var för mycket skit på den. Vet ni några andra bra i så fall? :) VLC Media Player och Creative MediaSource Organizer är riktigt bra!Har båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2BH Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Jag använder windows media player i vista men problemet är att den är skitseg när man spolar frammåt. I XP fungerade allt perfekt. Någon som vet hur man fixart? Har ni förslag på någon annan mediaspelare som är bra och enkel. Jag provade Winamp, men det var för mycket skit på den. Vet ni några andra bra i så fall? :) Som posten ovanför beskrev: VLC Media Player är en utav dem bättre mediaspelarna (iaf för video) som jag har träffat på. Stödjer dem flesta format och codec, stödjer även en del interface och lite annat. Och det bästa det är gratis :) www.videolan.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Nu har jag inte varit inne på Media Player på ett tag, men nu när jag "spolar" fram, när jag trycker lite längre fram... Så tar det lite tid ja, det tar inte 10 sekunder men typ 2... Jag har också Vista men vill installera XP igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clown Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 VLC Är bra men inte på musik. XMplay bra på musik, halvtaskig på video. En sak om Winamp du skrev att det var en massa skit på det kolla här. Där är det massor av skin som tar bort skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 nero mediaplayer är ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Jag är trött på alla buggar i vista, har bytt till xp, ska prova de media players ni nämnde :) Hoppas nästa version av windows blir bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 winamp är skitt bra på musik och så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Den skönaste musikspelaren är ju lätt Foobar2000 imo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.