LivingFree Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Inte för att det gör mycket skillnad men visst är det dåligt att Fable 2 inte kommer till vanliga xbox utan bara till xbox 360? Läste på Wikipedia att det kanske kommer till dator med för då ska jag skaffa det :D Tillägg Fast sen vet man ju hur opålitlig Wiki är och man vet ju inte storleken på Fable 2 men eftersom det blir ungefär 4x större än Fable TLC så ger ju det en föraning ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Du vet att de har slutat tillverka spel helt till vanliga Xbox va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowman Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Du vet att de har slutat tillverka spel helt till vanliga Xbox va?jag viste inte om det :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 det sluta de med för gansla längesen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LivingFree Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Det är du mycket värre trots att jag redan visste det... Jag sparar till en xbox 360 och jag ska sälja min gamla xbox för att mina spel gick sönder nör jag tappade dom i golvet vid en flytt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 bryb mig inte men ahr dock itne fått min Xbox360 som jag bestälde för 3 veckorsen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 360 e ju typ ganska ute nu egentligen oxå dom flesta köper bara ps3 nu. Tycker det e synd :'( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg