NintendoGuy Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 (redigerat) Det går ut på att du ska bränna av repet. Kan du klara av de? http://www.mazapan.se/games/BurnTheRope.php Och min brorsa säger hela tiden att spelet är oseriöst. Tycker ni de? Okej jag har bara en sak att säga. Jag har märkt att flera tycker att det borde vara fler banor? Men hur stor mening skulle det vara med fler banor där man ska göra exakt samma sak? Bränna repet på alla banor. Oj vad meningsfullt. Redigerat 22 Juni 2008 av NintendoGuy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Jag klarade det! :D Cool låt i slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 ahaha, lyckat att göra ett spel man klarar av på 20 sek xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 jag håller nog med om att det är oseriöst :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
karo145 Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 ehh.. e det bara en banna? det e skit ju och fett enkel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Bara ta en fackla och hoppa och bränn repet...ganska bra musik när man har klarat det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Kul =D. Fast de kunde gjort fler banor. (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Äg låt på slutet. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 har spelat deta över roblox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Det är bara en bana? ROBLOX, är Roblox verkligen så tråkigt att du ersätter det med ett sånt här spel som man bara spelar en gång. Visst det var inte tråkigt men inte roligt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 jag spelar inte ROBLOX mer men jag sa ju bara att jag har spelat spelet ÖVER ROBLOX! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 haha f*n va kasst :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.