andant Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 jag ska gå på wtai... Jag tycker att det ska bli skit kul... Jag undrar om ni ska gå ditt och vilka band ni vill mest se o.s.v P.S/wtai är på lördag 14/6!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 nope, ska inte dit. Vad är det förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Jasåd et är ett evenemang? Såg att man kunde vinna biljetter när Foo Fighters skulle spela där på Aftonbladet's hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Va där för två år sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bilking Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Nån rock festival.. Du är ju 11 som jag? Brukar vara 13 års gräns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 (redigerat) Nope, ska inte dit. Har aldrig hört talas om det. Redigerat 6 Juli 2008 av Easton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Skulle vilja ha gått och sett Foo fighters och The helacopters! Men nu gjorde jag inte det xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 (redigerat) Hade chansen att vinna biljetter men sabbade den totalt. Redigerat 10 Juli 2008 av wilmerx.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.