WishCookie Skrivet 12 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Kan du göra några Fake Pokemon till spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Kan du göra några Fake Pokemon till spelet?Jag är en mapper, ingen spriter, kontakta Eldapa för fakepkmn han är bra på de. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 12 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 @Alexmini: Fubbis har kopierat det mesta rakt av, och de som han gjort själv är förjävliga. Kan göra riktiga routes åt dig som INTE är kopierat Om du syftar på dem som är med i spelet så är det inte fubbis som har gjort dem...Du kanske kan gissa vem det är... <_< <_< <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 12 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 (redigerat) Hörni jag ska vara borta på fredag lördag och söndag. Så kan ni försöka hålla tråden vid liv snälla. kan ni också försöka göra några fake pokemon här på tråden medans jag är borta? Snälla. Redigerat 12 Juni 2008 av Alexmini Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Fast för att göra ett spel måste man ju faktiskt göra ett spel också, har du glömt det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 12 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 (redigerat) Nej det har jag inte + det är inte mitt fel att jag ska iväg jag behöver inte hålla på med spelet varje dag ju -.- Jag Bygger på spelet så ofta jag kan. Och jag undrar bara om ni kan hålla tråden vid liv dessa 3 dagar jag är borta. Sen så frågar jag också om ni kan göra några fake pokemon till mitt spel dom 3 närmaste dagarna. Redigerat 13 Juni 2008 av Alexmini Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 13 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Är inloggad en liten stund nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 POKEMON MAGNIMAL Hej Nu Tänkte jag starta ett nytt pokemon spel som ska heta Pokemon Magnimal! Jag ska ha 200-250 pokemon i spelet. Om du vill hjälpa till så kan du göra följande: 1.Händelser i spelet (Seriösa) 2.Komma på namnt på städer, gubbar 3.Hjälpa till med städer. 4.Hjälpa till att fixa tränare. 5.Hjälpa till med routers. 6.Hitta koder som funkar på game maker. 7.Hjälpa till att fixa hus,pokemon center,Pokemon Mart,Gym. P.s jag använder Game maker version 6.1! Det kommer bli fake pokemon. Man kommer att kunna köpa hus i spelet! Jag är tacksam om ni kan göra några pokemon som jag kan ha med i spelet. Självklart ska jag också försöka komma på pokemon till spelet. Med litte tur så blir jag klar snabbt Men jag hoppas iallafall att spelet blir bra. Pokemon som är med i spelet: Pokemon Totalt (6) Bilder på Pokemonen som är med i spelet!: Roslea Lotbronz Grenlot Lotgren/Uteväckling av Grenlot Graspin Vultix suck, det finns för många idioter på de här forumet som försöker göra pokemon spel, det blir inget av spelen heller... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 13 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 -.- många har lyckats och det tänker jag också göra. Och om du har problem med det så är det ditt problem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 (redigerat) Khazar:Ok... Om du alltså är en "IDIOT" så förstår jag inte dig att du vill göra ett Pokemon spel men det blir tyvör för många "IDIOTER" som ska göra spel så du får nog lämmna den här tråden och låta oss andra "IDIOTER" vara... :( Vi kanske kan göra ett eget spel :D Jag har gjort huvudrollen :P Ass.bmp Redigerat 13 Juni 2008 av Kuddmannen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 @Alexmini: Fubbis har kopierat det mesta rakt av, och de som han gjort själv är förjävliga. Kan göra riktiga routes åt dig som INTE är kopierat Om du syftar på dem som är med i spelet så är det inte fubbis som har gjort dem...Du kanske kan gissa vem det är... <_< <_< <_< HAHAHAHHAHA! Tillåt mig att skratta, Fubbis har inte gjort ett j*vla skit av de han postade (förutom några enstaka, och de var riktigt förjävliga) Alla andra maps finns i R/S/E och han har ändrat lite, genom att lägga till pokémon, färgat om vattnet till lava och liknande vilket ser förjävligt ut. Så sitt inte där och snacka skit om sådant du inte vet, håll käften om du inte har fakta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg