Gäst IngweCalanor Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 okej omogna personer jag har gjort en stad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 14 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Bra. Kanske kan använda den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 (redigerat) Alexmini: Ska du använda både R/S/E-grafik och FR/LG-grafik, för bara så du vet det där är från FR/LG :) Jag kan göra lite saker, fast på den här laptopen får jag inte ladda ner nåt elr nånting o min stationära PC är störd xD Redigerat 14 Juni 2008 av gurragu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 14 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Alexmini: Ska du använda både R/S/E-grafik och FR/LG-grafik, för bara så du vet det där är från FR/LG :) Ska använd R/S/E grafiken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 suck, använd röd/blå/gul grafik så får du det lättare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 oops kanske gjör en R/S/E map då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 suck, använd röd/blå/gul grafik så får du det lättare...Precis, det blir mycket lättare det lovar jag er. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 IngweCalanor: Jag andvänder fr/lg grafik så kan jag få den ;| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 okej omogna personer jag har gjort en stadDra åt h*lvete, du tror att du är så j*vla mogen, men det är dags att inse sanningen. Du är en liten skitunge som inte ens kan stava eller använda dig av skriftliga regler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Och du är en liten spammer som kan sticka åt h*lvete!! Asså om du inte gillar pokemon, stick här ifrån!! Och om du inte gillar de här spelen, kolla inte i dom här trådarna!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 (redigerat) Menar du ingweCalanor? P.s jag är klar med 3 städer i spelet. Och kodat litte. (Spelet är bugg free) Jag skulle vara tacksam om någon kunde göra några fake pokemon till spelet. Redigerat 15 Juni 2008 av Alexmini Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Menar du ingweCalanor?Tror inte det eftersom att han verkar gilla pokemon...Jag tror han menar Aldrig eller Khazar eller båda två Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg