WishCookie Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Ok. Du jag har skickat ett medd till dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Och du är en liten spammer som kan sticka åt h*lvete!! Asså om du inte gillar pokemon, stick här ifrån!! Och om du inte gillar de här spelen, kolla inte i dom här trådarna!! Men väx upp för f*n. Jag har rätt att vara här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Ja, men du har inte rätt att förstöra för andra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Jag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 (redigerat) Aldrig xD asså jag sa till Aldrig Redigerat 15 Juni 2008 av gurragu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Aldrig xD asså jag sa till Aldrig Aha ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Ja, men du har inte rätt att förstöra för andra!Förstör inte ett enda j*vla skit. Jag hjälper er, försöker få er att insé verkligheten. Ni är inte några überleets som kan allt, ni kan ju för i h*lvete inte ens koda själva eller stava riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Ja, men du har inte rätt att förstöra för andra!Förstör inte ett enda j*vla skit. Jag hjälper er, försöker få er att insé verkligheten. Ni är inte några überleets som kan allt, ni kan ju för i h*lvete inte ens koda själva eller stava riktigt. Nej, det är just det att du förstör för andra. Först kommer hanhär Khazar sen kommer du och hänger på han. Och börjar att förstöra för mig och bråka här på tråden. Asså jag säger detta stick och lämna tråden vi vill inte ha er här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Jag kan hjälpa till. Kan Programera och hitta koder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Låter bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 När kommer nåt demo? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 När kommer nåt demo? Jobbar på det började med spelet för typ 5 dagar sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg