AlleTheMaster Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Kan inte du lägga till en kategori som heter Övrigt och utse mig som kategorins modderator då? //Alle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 13 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Kan inte du lägga till en kategori som heter Övrigt och utse mig som kategorins modderator då? //Alle va !? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Kan inte du lägga till en kategori som heter Övrigt och utse mig som kategorins modderator då? //Alle Tyver kan jag inte göra dig modde till det men jag kan göra övrigt som en katogori:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Kan nån lägga in en video på när ni kör warrock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Jacob, kan inte jag få bli admin på ditt forum istället, det är så knövligt att säga till dig så fort något behöver ändras? Tack på förhand! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Kanske men jag har ju gjort så du är speciel medlem. Ska kolla varför det inte går. JIPPI, nu kan jag spesta måste bara instaleras. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Palla ladda ner Warrock har ju redan Cs och Day OF Defeat :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 F*n det blir fel vid instalasionen :( . Men laddar ner det andra programet (använde utorrent). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
metoo Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Gunz FTW!!! du behöver inte ens ladda ner (typ) klicka på play live och njut. Vilken nice känsla att göra alla pro steppsen som DBF SS RSS Osv... tar lite tid att lära sg men när du väl kan llt så kan du bara gå in i en serveroch äga, Obs, Pma mig när du laddat ner spelet så kan du joina min clan [R]uler , den har emblem. Jag kan även lära dig Bf If Dbf Juggle Fruitbomb, mM enyoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Nu patchar jag mitt warrock :) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.