asabrasa Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 när ni räddat cortana och skutit sönder dom där tentaklerna eller vad det nu är så ska ni vänta där i typ 10 min det kommer massor med floods ps dör någon av er eller om du dör själv en gång måste du göra om ps man måsye köra hella banan man får inte börja på en chekpoint. men om man överlever i 10 min så sak man hoppa ner då kommer han fånga en och säga give me her back!!!! skjut honom i käften så tappar han dig sen är det strid om och när ni dödat honom så kommer ni ett secret achivment. gå sen på aperence och tada nu har du god armor och flood armor. flood armor e assgrym. god armor e lite dålig för den skiner så man syns rätt mycket när man spelar men om fienden går för nära blir dom falshade. ps måste köra på heroic 1 player eller legendary 1 eller 2 player. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowman Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 jag ska tästa :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Noob <_< Det finns inget sånt här... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Noob <_< Det finns inget sånt här... Men tänk om... Nej, jag orkar inte testa. Den j*vla banan är för seg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban88 Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 när ni räddat cortana och skutit sönder dom där tentaklerna eller vad det nu är så ska ni vänta där i typ 10 min det kommer massor med floods ps dör någon av er eller om du dör själv en gång måste du göra om ps man måsye köra hella banan man får inte börja på en chekpoint. men om man överlever i 10 min så sak man hoppa ner då kommer han fånga en och säga give me her back!!!! skjut honom i käften så tappar han dig sen är det strid om och när ni dödat honom så kommer ni ett secret achivment. gå sen på aperence och tada nu har du god armor och flood armor. flood armor e assgrym. god armor e lite dålig för den skiner så man syns rätt mycket när man spelar men om fienden går för nära blir dom falshade. ps måste köra på heroic 1 player eller legendary 1 eller 2 player. E de Sant? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Jag måste testa !, :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Detta är på Halo 3? Vilken difficulty? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 22 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Detta är på Halo 3? Vilken difficulty? se ovan men om du inte orkar så 1 player heroic eller 1 eller 2 legendary. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Upload Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Men ofta? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Hmm... Det är säkert Rick Roll <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 måste testa detta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 You got punk'd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg