Hoppa till innehåll

Hur Öppnar Man .rar Filer?


Windnoob
 Dela

Rekommendera inlägg

Hallå hjälp! min dator e riktigt cp NU! Jag fick viruset, massor av dem, och nu kan jag inte styra musen mer än 10 cn på längden och 4cm på bredden! nåt e FEL!!!!hjälp mig, vad ska jag göra?

jag kan inte köra musen lixom... och den laddar ner saker av sig sj.. tex den laddade ner ett anti virus program av sig sj.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Det är värren så! Jag har fått på skrivbordet ett fatal skit som står "warning: spyware threat have been detected on your pc" och lite skit. Sen så fanns det en länk nere och det tog mig till en sida. Sen så kommer det en sida som e " toprated spyware " och sen kommer det en liten ruta nere i högra hörnet och säger " din dator är i spyware"något och tar mig till samma sida!!!!!!!!! Det står när jag vill ta fram aktivitetshanteraren så står det "aktivitetshanteraren har inaktiverats av admisen", hur sätter man igen den då? jag stängde inte av det!HJÄLP MIG SNÄLLA

Redigerat av windnoob
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grattis, du har fått det där roliga antivirus virus programet (finns säkert olika versioner). Det är troligtvis ett och samma virus som ställer till med problem. Vi hade ett likadant virus som visade samma meddelanden som du får och det tillät än inte att öppna Aktivitetshanteraren. Vi formaterade datorn och det är det bästa du kan göra. Om du inte har tillgång till en annan dator och kan på något vis antivirussöka hårddisken med den utan att få in viruset på den också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HAHAH! Jag ville ladda ner photoshop men "for being such a dumbass" tänkte jag inte på det :P

Jag gjorde system återställning till en dag, och det var som förr nu, och nu väntar jag på det viruset imorron säkert:P

tack så mycket!

PS: vad är formatera :$ tabort alla filer osv?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HAHAH! Jag ville ladda ner photoshop men "for being such a dumbass" tänkte jag inte på det :P

Jag gjorde system återställning till en dag, och det var som förr nu, och nu väntar jag på det viruset imorron säkert:P

tack så mycket!

PS: vad är formatera :$ tabort alla filer osv?

Formatera är när man formaterar hårddisken i ett filsystemsformat, i Windows är det NTFS som är standard tror jag.

 

http://www.synonymer.se/?query=format

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...