Median Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Skrivet 11 Juni 2008 HAHA jag fick inte riktigt svar på frågan , "Formatera är när man formaterar hårddisken" :P Allt försvinner på hårddisken är en förenklad förklaring :P Citera
garkan Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Skrivet 11 Juni 2008 HAHA jag fick inte riktigt svar på frågan , "Formatera är när man formaterar hårddisken" :PLäs länken han skickade >_>.+ Varför skriver typ 5 personer "formatera om datorn" när det är redan folk som skrivit det. +2 Formatera gör du genom att ha en Windows XP eller Vista CD skiva/floppy. Bara att starta om datorn med den så kommer en liten bluescreen upp och så forstätter du. Det är mycket bättre om du låter nån annan fixa den åt dig, så du inte screwar nått (: Citera
Vitdom Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Skrivet 12 Juni 2008 HAHA jag fick inte riktigt svar på frågan , "Formatera är när man formaterar hårddisken" :PKlickade du ens på länken jag skrev som beskriver synonymen format? Citera
Windnoob Skrivet 12 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 12 Juni 2008 haha jag såg inte den =) Jag har fortfarande lite av spywaren och trojan.. de vill inte försvinna. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.