Raffed Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Hur får man en 360-kontroll att fungera till datorn? Jag har Windows Vista(x64). Jag kopplar in kontrollen och den börjar leta efter drivrutiner, men den hittar inga. Vet någon en länk eller nåt till en drivrutin? Förlåt om det redan finns en sån här tråd men jag hittade ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 (redigerat) Tror inte det går. Men det skulle va kul om det går. Redigerat 11 Juni 2008 av tyresö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Klart att det går, bara du skapar ett uttag/adapter och utveklar mjukvara som klarar att hantera signalerna så går det bra. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Sladden är ju vanlig USB, så det går ju bra. Det är att man inte har någon mjukvara och jag har inte hittat nån jag kan ladda ner. Nåt tips jag ska söka på elr länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 (redigerat) http://www.microsoft.com/hardware/download..._64&lang=en gå in på länken och ladda ner filen, sen sak det funka :) jag sitter coh spelar gears of war på datorn med xboxkontrollen just nu ^_^ Redigerat 11 Juni 2008 av lövet_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 (redigerat) http://download.microsoft.com/download/0/0...ox360_64Eng.exe Den får kontrollen att funka .. men jag vet inte om knapparna (: EDIT : lövet_91 hann före (: Redigerat 11 Juni 2008 av garkan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 fast jag vetifan, jag behövde aldrig installera dosan. jag bara tryckte i den. men är det en trådlös eller wired ni använder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 hur installerade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 (redigerat) Med tråd. EDIT: Får bara upp denna ruta när jag försöker installera saken ni tipsat om att man ska ladda ner. Redigerat 11 Juni 2008 av tyresö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Så hände det på mig också men försök att installera kontrollen en gång till så funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Tack så mycket, ska koppla in den och se om det funkar nu^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Tack så mycket, ska koppla in den och se om det funkar nu^^Finns massa guider i youtube.Bara att söka "xbox 360 controller in pc" eller nåt så (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.