Garone Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Skrivet 11 Juni 2008 Deicide, Soilwork, Panzierchrist, The Berzerker, Mortician, Wecamewithbrokenteeth, In Flames, Arch Enemy, Amon Amarth. Några. Citera
xSaaamii Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 11 Juni 2008 Okej, Jag såg att du hadde skrivigt Panzierchrist i en tråd tidigare i veckan, Lyssnade på 2-3 låtar av dem de var helt okej :D Citera
Gäst Logfan Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Skrivet 11 Juni 2008 Ja, men nu så såg jag inte din signatur. Citera
Garone Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Skrivet 11 Juni 2008 Okej, Jag såg att du hadde skrivigt Panzierchrist i en tråd tidigare i veckan, Lyssnade på 2-3 låtar av dem de var helt okej :D Jo, Panzierchrist är ett av mina många favoritband. Citera
xSaaamii Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 11 Juni 2008 Men dem har inte många låtar ute på youtube kan du någon annan länk? Citera
Garone Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Skrivet 11 Juni 2008 Jag t*nk4de dem, så tyvärr. ( Censurerar för att en unge inte ska anmäla mig. ) Citera
echoes Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Skrivet 12 Juni 2008 (redigerat) The Project Hate MCMXCIX, Blood Red Throne, Dark Funeral, Aeon, Gorefest, My Own Grave, Satariel, Vicious Art och Naglfar. Inte säker på att alla är death metal, men de är bra iallafall. :) lite låtar: The Project Hate MCMXCIX - I see nothing but flesh inte den riktiga videon, men ändå. :P Gorefest - For the masses Dark Funeral - Goddess of Sodomy http://www.youtube.com/watch?v=zKzLoK-qrns Naglfar - I'm Vengeance (live) Blood Red Throne - Taste of God Redigerat 12 Juni 2008 av echoes Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.