Moviemaker Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Tjena, jag har Pinnacle Studio 11, och bränner ofta mina videos till skivor och det har alltid funkat. Nu plötsligt funka det inte så jag köpte nya skivor (ifrån Expert!) och försökte bränna. Det gick, men innan stod det vilken skivbild du ville ha. Sen testa jag att kolla på en annan dator när den var klar, och då stod det en fråga om jag t. ex. ville bränna ljud till denna ljud-cd. Snälla måste ha hjälp. 1. Hur gör man? 2. Vad är en skivbild? 3. Måste ha hjälp! Skicka in svar så snart som möjligt! MÅSTE ha hjälp!!! Måste ha svar innan imorgon kväll. :( :cry: :cry: :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 (redigerat) Det är fördmodligen fel på skivorna, eller köpta du samma skivor som du användt dig av innan? Jag märker skälv skillnader mellan skivor beroende på hur billiga dom är när jag bränner och du kanske köpte lite för billiga denna gången :/ Redigerat 11 Juni 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 12 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Inte så billiga. 25 skivor för 229 kr. Plus att Expert brukar vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Var du köper dom spelar nästan ingen roll, vilket märke har skivorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 12 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 1. Jag har köpt först Verbatim 10-pack, och sen Sony 25-pack. 2. Jag har löst det nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Bra :) vad var det för fel? Verbatim och Sony är ju bra märken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 12 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Ingen aning :huh: ! Skulle gissa på att min pinnaclebrännare krångla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.