Gäst Logfan Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Hej. Rubriken, undrar bara jag har precis laddat ner Code::Block från en sida som hette Berlin0s, finns det nåt bättre och avr laddar jag ner det isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Jag använder Geany. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Hittade nåt Devcpp nu sägs att det ska vara bättre. Håller på med ett projekt nu som ska vara ett program som kan hålla filer gömda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Dev-C++ Aldrig hört ordet Ide program, men du menar nog komplikator (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 (redigerat) Dev-C++ Aldrig hört ordet Ide program, men du menar nog komplikator (stavning?) Han menar IDE(integrated development environment). Och var vänlig och blanda inte ihop Dev-C++ med en kompilator. Dev-C++ är en IDE och använder sig som standard utav kompilatorn MinGW. Redigerat 14 Juni 2008 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Jag använer ochså Dev-C++ men av installerade nu eftersom jag har lagt c++ på hyllan och ska istället göra klar tmin hemsida som är byggd av php. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Dev-C++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Dev-C++ Aldrig hört ordet Ide program, men du menar nog komplikator (stavning?) Jag tycker att komplikator var ett perfekt ord! Kompilatorn gör faktiskt en massa nästan obegriplig assemblerkod... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Jag använda Dev-C++ innan. Det är trevligt men fruktansvärt ouppdaterat och lite buggat. Bytte till Code::Blocks och det är riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Visual C++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.