kerex132 Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 boulderfirst:oxas Lvl 28 hunter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 "jag själv heter nollor(kör på den mest) lvl30 dark moon faire" Varför inte fråga om nån spelar på Darkmoon Faire som vill spela med dig ? Och om du kan tänka dig byta server så kan du kolla andra trådar om vilken server folk spelar på och inte fixa en till tråd med massa spam om vart folk spelar och deras lvlar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
karo145 Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 snälla non skriv här villket namn server och lvl har du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 snälla non skriv här villket namn server och lvl har du? Han skrev ju det i första inlägget... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 snälla non skriv här villket namn server och lvl har du? "jag själv heter nollor(kör på den mest) lvl30 dark moon faire" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Har typ slutat, spelar för det mesta aoc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Relaxer Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Laxer 70 hunter Laughin Skull, spelar dock på min 69 Druid Montras :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg