forum Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Har inte sett nån annan tråd så jag skapar en vilken är det bästa filmen just nu ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Det finns ju en sticky tråd om Filmer redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Jag avgudar filmen I Am Legend, den är så jeffla bra, men sorligt när sam dör :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Jag avgudar filmen I Am Legend, den är så jeffla bra, men sorligt när sam dör :(Spolier varning kanske?Bästa filmen på Bio var TRansformers förra året Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Senaste jag såg på SF BIO Var arn för ett halvår sedan, Den var helt okej, Men jag längtar till The Happening :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Gillar 1408, den är så läskig.. mysig att se:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Gillar 1408, den är så läskig.. mysig att se:) Själv tyckte jag 1408 var en besvikelse efter att ha hört så mycket bra om den. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Scarface... Varför behöver jag väl inte förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2BH Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Hmm allt inom sci-fi är über enligt mig men "American History X" och "Forest Gump" är dem 2 bästa jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muqq Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Fight Club och American History X. Edward Norton är grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Gillar 1408, den är så läskig.. mysig att se:) Själv tyckte jag 1408 var en besvikelse efter att ha hört så mycket bra om den. :( Jag hade inte hört nånting om den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 hmm... bästa film... bästa komedi är nog någn skräck... (har fått förbud att ej se på sckräk filmer) men bästa film... hmm... det måste nog vara va f*n heter nu filmen... får nog bli The leage xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.