ShigeruMiyamot Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 tjena undrar bara hur man dejtar tjejer på gta IV. Nätdejting asså. Har försötk hur mkt som helst med de tjejerna man kan göra det på (har strategey guide). klickar date när man har klickat på dem men man kan inte ringa dem och de ringer aldrig mej! behöver hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Mejl, man, mail. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Du får mail. sen står det vilken dag/tid sen när det är dags att träffa så kommer det ett <3 på kartan :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Kan man dejta killar, eller är det bara på det där uppdraget? xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Kan man dejta killar, eller är det bara på det där uppdraget? xD Jag har försökt, men det är ingen som vill. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 13 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Du får mail. sen står det vilken dag/tid sen när det är dags att träffa så kommer det ett <3 på kartan :) okej har nämligen aldrig fått mail av nån tjej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Du får mail. sen står det vilken dag/tid sen när det är dags att träffa så kommer det ett <3 på kartan :) okej har nämligen aldrig fått mail av nån tjej De som går att dejta är Kiki och Carmen. någon av de. kiki tar bort poliserna efter en stund, Carmen ger dig heal:) Du får mail på internet. sen kommer det ett <3 när det är dags att träffa dejten. som jag sa :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 13 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Du får mail. sen står det vilken dag/tid sen när det är dags att träffa så kommer det ett <3 på kartan :) okej har nämligen aldrig fått mail av nån tjej De som går att dejta är Kiki och Carmen. någon av de. kiki tar bort poliserna efter en stund, Carmen ger dig heal:) Du får mail på internet. sen kommer det ett <3 när det är dags att träffa dejten. som jag sa :) jag vet exakt vilka man kan dejta och vad man får, jag har strategey guide. Men det verkar aldrig hända nåt när man klickar date!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Du får mail. sen står det vilken dag/tid sen när det är dags att träffa så kommer det ett <3 på kartan :) okej har nämligen aldrig fått mail av nån tjej De som går att dejta är Kiki och Carmen. någon av de. kiki tar bort poliserna efter en stund, Carmen ger dig heal:) Du får mail på internet. sen kommer det ett <3 när det är dags att träffa dejten. som jag sa :) jag vet exakt vilka man kan dejta och vad man får, jag har strategey guide. Men det verkar aldrig hända nåt när man klickar date!! När du klickat på date så får du vänta kanske 3 dagar eller något innan någon skickar ett mail. om du har gjort det och inte går så har jag faktiskt ingen aning varför det inte går för dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zidso Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 man kan inte bara dejta carmen och kiki, du kan även dejta alex som du hittar på craplist, hennes nick e liberated woman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg