Hoppa till innehåll

Dejta


Rekommendera inlägg

Du får mail. sen står det vilken dag/tid sen när det är dags att träffa så kommer det ett <3 på kartan :)

 

okej har nämligen aldrig fått mail av nån tjej

 

De som går att dejta är Kiki och Carmen. någon av de.

kiki tar bort poliserna efter en stund, Carmen ger dig heal:)

 

Du får mail på internet. sen kommer det ett <3 när det är dags att träffa dejten. som jag sa :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du får mail. sen står det vilken dag/tid sen när det är dags att träffa så kommer det ett <3 på kartan :)

 

 

okej har nämligen aldrig fått mail av nån tjej

 

De som går att dejta är Kiki och Carmen. någon av de.

kiki tar bort poliserna efter en stund, Carmen ger dig heal:)

 

Du får mail på internet. sen kommer det ett <3 när det är dags att träffa dejten. som jag sa :)

 

 

jag vet exakt vilka man kan dejta och vad man får, jag har strategey guide. Men det verkar aldrig hända nåt när man klickar date!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du får mail. sen står det vilken dag/tid sen när det är dags att träffa så kommer det ett <3 på kartan :)

 

 

okej har nämligen aldrig fått mail av nån tjej

 

De som går att dejta är Kiki och Carmen. någon av de.

kiki tar bort poliserna efter en stund, Carmen ger dig heal:)

 

Du får mail på internet. sen kommer det ett <3 när det är dags att träffa dejten. som jag sa :)

 

 

jag vet exakt vilka man kan dejta och vad man får, jag har strategey guide. Men det verkar aldrig hända nåt när man klickar date!!

 

När du klickat på date så får du vänta kanske 3 dagar eller något innan någon skickar ett mail.

om du har gjort det och inte går så har jag faktiskt ingen aning varför det inte går för dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...