GangsterTwist Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Nu är det här ! och oj va överraskande bra de är, i min åsik. Har inte kommit specielt långt ännu fast de har varit otroligt bra hittilts. Grafiken är mycket bra, men enligt mig är detaljerna otroligt grymma och överträffar en äkta spelare. Cut Scenens är otroligt långa men också intresanta och snyggt gjorda. Vad tycker ni som har MGS4 ? (Skalla 1 till 10) Själv sätter jag en 9:a. Efter de betyget ni sätter vill jag ha en minst 5 meningar om varför ni valde just det betyget. (Inget "10 av 1 DET ÄGER", lite mer detaljerat svar).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 kan man verkligen sätta ett betyg utan att ha spelat igenom spelet? dåligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 14 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Ja de kan man... specielt om man är självsäker på sitt svar. Palla nedvadera.. skam över dig totalt.. PS: Jag har spelat klart spelet och har fortfarande betyg 9 av 10. In your face... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Jag vill se 5 meningar från dig om varför spelet fick 9/10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 14 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Varför bråkar ni så förbannat mycket emot mig för :S ?? Jag ger Metal Gear Solid 4 Guns Of the Patriots 9 av 10 för att teknologin dom använder är otroligt bra och överraskar mig gång på gång, också så är AI:n otroligt bra och tar tid att överlista om man kör på "Expert". Dom olika områderna man kommer få spela i är bra designat "smart miljö". Och också är antal vapen och antal items och antal equipments bra många men inte för många för att strula till det. Hela storyn i MGS har varit intresan för min del, och att äntligen få förståelse för vad som verkligen hände och varför fick alltid mig att gå "Amen Jaaahaaa ja..", Bästa storyn nånsin... avslutar jag detta med. Nöjd ?, och vad har ni emot MGS4? Måste ni svara utan att äns svara på min fråga? (Ja det kunda man skrivit bättre) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Tack! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Går de att fuska på MGS4 ? Skulle gärna vilja ha alla vapen och equipments från början, nu när jag endå har klarat det utan.. (Ifall folk blir sura av nån anledning så sätter jag spoiler varning på det hela dåra) För ni vet videon där Hideo Kojima spelar MGS4 i en demonstration har han alla vapen som är roliga att ha liksom.. och dom går inte att få tag på så tidigt in i spelet såklart, vet ni hur man får alla vapen i början ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Ja de kan man... specielt om man är självsäker på sitt svar. Palla nedvadera.. skam över dig totalt.. PS: Jag har spelat klart spelet och har fortfarande betyg 9 av 10. In your face... ojojoj va stött man kan bli då B) jag ger spelet 9/10 också då, jag har bara spelat i typ en kvart men eftersom det heter Metal Gear Solid förstår man ju att det måste vara bra, och det är betyget GC satte på spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Jag visste inte att det hade kommit ut så jag beställde det på momangen. Inte för att det hade någonting att göra med tråden men.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 10/10, bästa spelet jag har spelat. O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fanofaik Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 10/10 det är världens grymmaste spel och jag har spelat metal gear solid 1,2,3,4 och acid. svar: kanske för att det är han som har gjort det tänk lite! klart en av sveriges största f*n PS/bli medlem på www.mgs4.se sveriges mgs4 fansite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.