Sab Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Vill ni ha bra bh till barn? följ dom här enkla stegen då (man måste ha bodyshop & paint eller nå annat målarprogram) 1. ta en vuxen sim i badkläder/underkläder och spara på bodyshop. 2. spara nu ett barn och öppna i bodyshop. 3. klistra in den vuxna simmens underkläder/bikini. 4. klipp bort underdelen från den vuxna simmens plagg. 5. pröva dej fram och se till så bh:n sitter bra på barn simmen. 6. nu kan du klistra in nån bild eller välja färger på bikinin/underkläderna. 7. *dantaradantada* KLART! OM NI INTE FÖRSTÅR KONTAKTA [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 1. Bra, har ej testat men det verkar funka. 2. Detta kanske skulle passa bättre som ett fusk. :closedeyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Grymt snyggt! Bra fusk asså :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sab Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Grymt snyggt! Bra fusk asså :otack :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Vadå klistra in simmens underkläder?? Förklara bättre för h*lvete! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Jag fattar inte! Så här har jag fattat: Spara en vuxens under/badkläder och sen ett barn. Sen kopierar du BH:n på paint till barnets kläder. Sen fattar jag inte. Säg till om jag har gjort fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sab Skrivet 4 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Jag fattar inte! Så här har jag fattat: Spara en vuxens under/badkläder och sen ett barn. Sen kopierar du BH:n på paint till barnets kläder. Sen fattar jag inte. Säg till om jag har gjort fel.asså dom som försöker detta med nått annat program kan jag inte hjälpa.Men man sparar som sagt en vuxen sims underkläder och sen ´sparar du ett barn i nåra kläder (helst bikini eller nått) sen så öppnar du barnet i paint och då trycker du på klistra in från... och så tar du den vuxnas kläder och så får du fixa så bh:n sitter bra (glöm ej att ta bort trosorna på vuxnas för de blir inge bra) :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Tack, har inte testat än. PS. Jag använder paint. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 FATTAR IINGENTIING!! Hur klistrar man in barnet i Paint?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Alla ha damp här på den här tråden? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miriam Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Alla ha damp här på den här tråden? :lol: uppenbarligen :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raspberry Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Efter att ha läst det här några gånger verkar jag fatta, fast jag orkar inte ta upp Body Shop nu och testa, det går för segt :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg