povesweet Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 hur gör man mjölk? hur gör man toffe äplle? hur gör man morots kaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Titta fusken. Har ingen aning om vad det är för spel men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
povesweet Skrivet 13 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 jag kom på hur man gorde toofe äplle och morots kaka men hur gör man mjölk (det står inte i fusken) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hans Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Jag vet inte hur man gör toffy äpple? Jag vet hur man gör morots kaka:köp en morot och be Bart förvandla den (helts guld). kolla på you tube Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MCHM Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 När du paserar level 9 kommer Bart att finnas i "Byn" Hos Bart kan du byta till dig följande: Äpple = Toffee Äpple Banan= Banana splitt Björnbär = Sylt Bröd = smörgås Morot = Morotskaka Majs = Bröd Ädelsten = Regnbågssten Krusbär = Krusbärs..... Honung = Medicin Apnötter = Jordnötssmör Pumpa = Jack ´o´Lantern (Pumpa lampa) Mjölk = Ost Flugsvamp = Svamp (Typ Champinjon) Det finns 3 varianter att välja när du förvandlar men jag råder dig att alltid använda guld för att få det du vill ha. Lycka Till jag kom på hur man gorde toofe äplle och morots kaka men hur gör man mjölk (det står inte i fusken) För att göra mjölk behöver du en Moozipan köp hos Miss Petunia för 3080 från level 25. sedan ska du köpa en speciell koklocka (tror jag att det var) att hänga runt halsen hos Miss Petunia och sen bygga mjölkstugan för 616 cc av Willy. Lycka Till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
povesweet Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 ok tack men jag är garden lvl 44 och behöverlite hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.