Windnoob Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Man kan få gokart i den race stället i tredjestaden, den e rund kommer ej ihåg vad den hette iaf om man går runt den så kan man hitta en under en liten "bro" som man ser där. Ge mig cs acc nu!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 han kommer fråga allt möjligt om gta här tror jag. och vi kommer inte få något cs acc ingen idé att skriva till han äns! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Nope. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Har för mig (inte säker) att en osynlig gokart ska finnas i Mad Dogs Mansion. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Tänker inte svara på dina frågor, du har säkert inte ens CS, du e säkert för liten för det. Förresten, varför ställer du olika frågor? det finns en sak som heter google. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 skapa nya trådar istället! sjukt störande att använda dem du redan har frågat en fråga i :@ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Hur spelar man online på GTA SA? Testa med tandkräm. Mm, precis som du säger ShigeruMiyamot, sjukt störande... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg