Dicecursor Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Skrivet 13 Juni 2008 Jag gjorde en frågesport i kategorin "Personlig" så visas den inte i "Frågesportsmenyn" (alltså där alla frågesporter ligger). Varför? När man söker i kategorin "Personlig" så visas min frågesport! Men varför inte i "Alla Kategorier"? Jag har uppdaterat, men det funkar inte :( Så vad är problemet? P.S. Det kommer också när jag söker mina egna frågesporter. Citera
xSaaamii Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Skrivet 14 Juni 2008 Om du har gjort den i Personlig så kanske den inte skall visas i listan. Citera
admin Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Skrivet 14 Juni 2008 Personliga och oseriösa frågesporter visas inte i kategorin "Alla kategorier" då de inte riktar sig till alla besökare utan enbart vissa besökare i det stora hela. Citera
Dicecursor Skrivet 14 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 14 Juni 2008 Personliga och oseriösa frågesporter visas inte i kategorin "Alla kategorier" då de inte riktar sig till alla besökare utan enbart vissa besökare i det stora hela.Jaha, de visas visst inte där. Men tack admin :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.