Dicecursor Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Jag gjorde en frågesport i kategorin "Personlig" så visas den inte i "Frågesportsmenyn" (alltså där alla frågesporter ligger). Varför? När man söker i kategorin "Personlig" så visas min frågesport! Men varför inte i "Alla Kategorier"? Jag har uppdaterat, men det funkar inte :( Så vad är problemet? P.S. Det kommer också när jag söker mina egna frågesporter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Om du har gjort den i Personlig så kanske den inte skall visas i listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Personliga och oseriösa frågesporter visas inte i kategorin "Alla kategorier" då de inte riktar sig till alla besökare utan enbart vissa besökare i det stora hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 14 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Personliga och oseriösa frågesporter visas inte i kategorin "Alla kategorier" då de inte riktar sig till alla besökare utan enbart vissa besökare i det stora hela.Jaha, de visas visst inte där. Men tack admin :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.