VAZE Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Här kan ni snacka om WarRock !!!!! jag har några frågor kan man göra typ ett eget spel där man provat att flyga och sånt ? om det gr hur göe man ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Vart laddade du ner det? På den oficiela sidan eller med ett program. Om det var ett program så säg vilket för jag använder utorrent men det går inte så fårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 13 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Först ladda jag ner BitComet så att laddningen skulle gå snabbare man kan också pausa stänga av datorn och borja vart du sluta. Och jag hitta en fil som var rätt så liten 473mb sida http://www.brothersoft.com/downloads/download-warrock.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Ok. Men mitt utorrent är helt knäppt för när jag laddar ner warrock så ökar tiden. JIPPI, nu kan jag spesta måste bara instaleras. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Nu patchar datorn warrock. Ska spela hela lovet. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Vi kan spela tillsammans det blir bra eftersom vi båda är nybörjare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Nu patchar datorn warrock. Ska spela hela lovet. :) NU skämtar du va? Stick ut istället för att sitta och nörda dig framför Warrock :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Jag kommer inte spela warrock för nu när det är klart och jag skulle starta det så bara laddar det hela tiden. Hellt värdelöst att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Vem anmälde mig? Bröt jag mot nån regel? jacob: ja, men har du inte råd till ett cs kostar bara 149 kr i affären nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Vet att cs kostar 150kr. Nej har inte råd har bara 50kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Synd du och jag kunde skaffat clan annars :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Nu patchar datorn warrock. Ska spela hela lovet. :) Här är ett bättre spel: http://blog.codefront.net/wp-content/uploads/2007/08/outside_mmorpg.jpg Jag kommer inte spela warrock för nu när det är klart och jag skulle starta det så bara laddar det hela tiden. Hellt värdelöst att spela.Kanske tar tid första gången, efter nåra gånger går det snabbare att ladda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.