VAZE Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Ibland får jag nån konstig lag så jag inte kan logga in men det är väll för det är online du har konstiga bugs ibland. Men om det händer hela tiden så borde du kolla om de har nån support forum elr om du kan kontakta nån som hjälper dig typ via deras sida, jag är ny så jag vet inte hur man fixar problemen. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Jag är också ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 okej jag är en noob och fråga hur känar man pengar`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Jag undrar vilken fil man ska köra i. Är det lunch eller den andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Du får pengar genom att köra klart omgångar. Det står typ hur mycket du fick exp och dinars men det behövs inte så mkt egentligen man får ju 30k att börja med. Tips e att köpa ak47,desert eagle och ssg men det e bara vad jag använder för tillfället. Nu till en annan sak. Jag har ett litet problem. När man kör med vista så kickas man ganska ofta dfet står typ invalid program eller nåt sånt. HJÄLP MIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.