Sidney Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 De borde göra spel med olika musikstilar, det skulle locka flera personer att börja spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Ja det håller jag med om. Mycket mer varierande låtar. Därför tyckte jag 2:an var tråkig eftersom det mest var dunk dunk hela tiden och bara en massa stress.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Njaah,orka att de riktar in sig på bara ett band,ett band är okej,men det blir ju bara med fler och fler.Isåfall ska de som någon sa rikta sig in på någon musikstil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Men rock är ju det bästa när det gäller att spela gitarr! tycker jag iaf :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Ja det är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Det har ju redan varit rock.Guitar Hero III:Legends Of Rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Exakt! Eftersom rock är den bästa genren för gitarrsolon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Exakt! Eftersom rock är den bästa genren för gitarrsolon håller med. Men jag vill bara säga att GH4 kommer att heta Guitar Hero: World Tour. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Exakt! Eftersom rock är den bästa genren för gitarrsolon håller med. Men jag vill bara säga att GH4 kommer att heta Guitar Hero: World Tour. Den är nog många som kommer förväxla det med Guitar Hero: On Tour.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 26 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Exakt! Eftersom rock är den bästa genren för gitarrsolon håller med. Men jag vill bara säga att GH4 kommer att heta Guitar Hero: World Tour. Den är nog många som kommer förväxla det med Guitar Hero: On Tour.. ja. det kommer vara skit många som gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Självklart kommer Guitar hero 4 kommar ut. Och Guitar Hero 5, och 6 och så vidare. Ända tills folk blivit trötta på det och de multinationella företagen måste hitta på ngt nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Självklart kommer Guitar hero 4 kommar ut. Och Guitar Hero 5, och 6 och så vidare. Ända tills folk blivit trötta på det och de multinationella företagen måste hitta på ngt nytt.5 och 6 är ju inte säkert! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.