Aplesos Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Vad ska jag köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 För i h*lvete! Vad vill du uppleva, vad vill du ha för slags spel? Kolla en av dom 1000 j*vla andra trådarna om exakt samma sak ffs! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aplesos Skrivet 14 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Skriv inte här om du ska vara så tyken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 360... för wii e tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 360 har bättre grafik. Wii har mer spelkänsla :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Wii är billigare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Wii har få spel men några riktigt stora som slår allt ^^ så jag menar, valet är enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Skriv inte här om du ska vara så tyken!Vrf gör du en tråd när det finns 1000 andra exakt likadana trådar? Kolla Xbox 360 forumet om du ska ha svar, för här finns det bara Fanboys. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 (redigerat) Jag svarar som vilken Wii-ägare borde svara, 360. jag är väldigt besviken på wii. Redigerat 17 Juni 2008 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Jag svarar som vilken Wii-ägare borde svara, 360. jag är väldigt besviken på wii. Tydligen stämmer det inte ^^ eftersom många svarar ja. Vad är det som gör dig besviken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Jag svarar som vilken Wii-ägare borde svara, 360. jag är väldigt besviken på wii. Tydligen stämmer det inte ^^ eftersom många svarar ja. Vad är det som gör dig besviken? Undrar jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Grafiken, spelen. spelkänslan, spelkontrollerna, allting typ. så konsollerna från top till neråt just nu: PS3 XBOX 360 Nintendo WII hoppas att super smash bros spelet blir bra, annars blir jag arg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.